hestmupp

Alla inlägg under januari 2012

Av Moa Mattsson - 18 januari 2012 19:01

ni anar inte hur mycket era kommentarer betyder för mig! :') fortsätt så! :'D  jag får väärldens gulligaste kommentarerna, ni anar inte hur glaad ja e! :D

iaf, idag red jag inte, (orkade inte)  , jag slutade klockan 3 och då var det typ mörkt ute!! jag gick till stallet, mockade, gjorde iordning maten, liksom kraftfoder och hö, sen gick jag till Farmor!(världens bästa då)  , sen vid6-tiden ringde mamma, hon kom och hämtade mig, vi åkte till stallet och tog in hästarna! :)

förrästen, jag har väll nämt en häst som jag skulle provrida i ett gammal inlägg? tyvär så kunde vi inte ta henne då hon inte riktigt var min typ, hon var UNDERBAR , men, jaa, alltså fattar ni vad jag menar om jag säger att det inte kändes som om det sa "KLICK!? hennes namn är Windy, jag hälsar även Windys matte, Sanna Lindström, att hon ska hitta ett bra hem till Windy! hoppas Windy får det bra! <3 !

i morgon går jag till 3 IGEN,! , sen på fredag så går ja skola till 20 över 1, då blir det ridning! :) alltså, jag vill ABSOLUT iinte ha någon som rider Wilma, jag och mamma klarar det utmärkt,  ! ;)

puss heej!! /moa

Av Moa Mattsson - 14 januari 2012 15:52

Helluw!! sorry för dålig uppdatering, om jag ska säga sanningen så har ja suttit och tänkt: "men jag måste blogga, äh, gör det senare" känner ni igen er? ;)

aja, idag red jag Wilma, gick kanon!! hon var bara lite överpigg! tror ja tar bort havren och trappar ner på betforen , pigg får hon va, men inte Så pigg!! annars gick det hur bra som helst! förresten, är det någon läsare där ute som säljer ett mörkblått schabrak? jag betalar väldigt bra!!!! jag måste liksom ha ett till min mörkblåa outfit! nu ska jag snart gå å göra middag, hejsvejs i lingonskogen!! <333 puzz//

Av Moa Mattsson - 9 januari 2012 19:22

sitter här o kollar på Glee!   

idag var första dan på skolan efter ett enormt jävla as härligt jullov!!!<33

fast, enormt jävla tråkit att skolan börja ,  de enda kul va väl å träffa alla nördar igen, nerå :P <3

efter skolan GICK jag som VANLIGT dom 2,5 kilometrarna till stallet o mockade, fixade hö o kraftfoder, sen gick jag t. farmor! :) vid 6 tiden nu ikväll så åkte ja till stallet med mamma och tog in hästarna!   

i morgon slutar jag klockan 3    så då blir det väl bara stallet lite snabbt o sen hem antar jag, jävla skit-långdagar!! -.-'

aja, skit samma nurå, nu skaja gå å duscha, kanske xD ja ska iaf duscha sen, ja kanske käkar nå nu, aja, vi får väll an se!

förrästen, ja har beställt en FÖRSTORING på Wilma , den kommer bli ungefär som en affisch! längtar som saattan!! tack Ylva Blomyard! <33

ciao// Moa

puss puss


Av Moa Mattsson - 2 januari 2012 10:47

bara för att jag känner en enorm jävla saknad ..

Sofus, första ponnyn jag red på ridskolan i Strömsund.. det var inte många som kom överens med han.. bara jag, jag älskar dig Sofus.. jag mår dåligt när jag ser dig med en massa jävla nybörjare som drar i dig... älskling, <333333

Presentation


Hej! följ gärna min blogg. den handlar om mig och mina underbara hästar Wilma och Ester!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards