hestmupp

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

tänkte börja med en sak!

Av Moa Mattsson - 22 november 2012 18:39

nämligen veckans häst!

kommentera om du vill vara med o få med din häst här på bloggen, skriv en motivation (varför vill du vara med som veckans häst? har du ksk vunnit hoppSM? eller varför inte bara för att din ponny är din bäste vän?) ja, förstår ni? alltså:

1. en länkning till din blogg.

2. en motivation.

3. en bild! (lägg upp den på din blogg o skriv: är med o tävlar om veckans häst på www.hestmupp.bloggplatsen.se) eller liknande :)

förstår ni?:)

första veckans häst dras på lördag! :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Mattsson - 22 december 2012 08:32


Hej! kom i princip nyss hem! klev upp 06.30 i morse och åkte till stallet för att ta ut hästarna! :) släppte ut dem, mockade o gjorde iordning kvällsmaten, så nu är allt klart! :) idag ska jag handla julklappar, och i eftermiddag ska jag rida...

Av Moa Mattsson - 21 december 2012 20:42

Du är de bästa som hänt mig, helt seriöst! Älskar dig, underbaraste<3 du vet vem du är, du ska bara veta, jag älskar dig! säger det flera gånger varje dag, o jag blir lika lycklig varje gång jag ser dig! Älskar dig, puss :*   ...

Av Moa Mattsson - 21 december 2012 20:31

mina mål med hästarna år 2013 är: Wilma: Börja träna för någon tränare någon gång i vecka, köpa ridhuskort så vi kan vara i ridhuset och att ev. starta en liten tävling! :) Ester: börja träna för någon tränare, köpa ridhuskort och börja tävla! :)...

Presentation


Hej! följ gärna min blogg. den handlar om mig och mina underbara hästar Wilma och Ester!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards