hestmupp

Alla inlägg under juli 2012

Av Moa Mattsson - 24 juli 2012 18:56

kom på något jag ska blogga om .. NU!!!!!

Av Moa Mattsson - 24 juli 2012 17:25

Heilsan!:D<3

är faktist ganska glad!:D idag släppte vi Wilma o Ester med 3 andra hästar, så nu går: Borgson, NäsLill, Jana, Wilma o Ester i samma hage!:D Wilma stortrivs!

idag ska hästarna få bekanta sig med varandra, o i morgon ska jag rida rida rida rida :D:D:D:D<3<3<3<3<3<3

inte så mkt mera o berätta om nu :P <33

men vi synnss!<33

pussis!;*

haha, bjuder på en azum bild ? :P

 

Av Moa Mattsson - 23 juli 2012 20:10

Hej bloggen! har inte så mkt o berätta om.... eller jo, ganska mkt, men det tar vi en annan dag...

iaf: veckans schema blir såhär:

Wilma:

Måndag: vila

Tisdag: Uteritt (skritt,trav)

Onsdag: dressyr på ridplanen.

Torsdag: ev. uteritt, annars markarbete på ridplanen!

Fredag: skrittas ,

Lördag: skritta/trava på volter m.m

Söndag: VILA!

Ester:

Måndag: Vila

Tisdag: uteritt

Onsdag: dressyr!

Torsdag: uteritt!

Fredag: Hoppning/markarbete.

Lördag: skrittas

Söndag: VILA!

så, veckans schema, bra vaaah?;))

aja, så bliree !

hörezz/Puusss

Av Moa Mattsson - 14 juli 2012 06:40

Hejsan!=) nu ligger jag här i min underbara säng o bloggar! nyss tagit ut hästarna, det spöregnar förrästen.. :o aja, får väll rida på vägen då!:) i morgon åker jag till victoria, o på måndag drar jag PÅ RIDLÄGEEEEEEEER!:D:D:D är typ såhääääääääääär taggad!:D :D :Daja, bloggar mera sen när ja ridit:) hejdåå goa readers<3

Av Moa Mattsson - 11 juli 2012 11:33

Hej! :)) kan ju börja o berätta om gårdagen! :) Ester: red ester, hoppade! :) hon blir så jädra taggad asso! :P hoppade 2 kombinationer och hoppade "bara" 75 centimeter igår, det var ett räcke, men det kändes bra att stanna på den höjden igår, så tog nåra skutt oså :) funderar på att byta bett till Ester, hon har 3-delat nu, men det är typ för milt för henne i hoppningen, funderar på att byta till 2-delat eller t.o.m rakt! men endast i hoppningen, i dressyren kör vi på 3-delat!:) efter ridpasset så duschade jag Ester!:) med schampoo o allt;)

Wilma: Wilma fick vila lite igår:) men henne duschade jag oxå!:) använde schampoo även där!:) gjorde en ordentlig genomdusch av henne:) när jag duschat klart henne så tog jag o gick en sväng med Wilma<33 gick i ungefär 30 minuter :)<3

idag regnar det:( jag rider nog sen , lite senare:) isåfall så ska jag ta ett ordentligt dressyrpass på Wilma, o markarbete med Ester!:)

puss heeejjj/MOa <3

p.s; Anna Mårtensson, ge dej nu va ?

:D

Av Moa Mattsson - 8 juli 2012 15:12

jag o my little brother är numera marsvinsägare!:D det blev 2 små grabbar!:) 12 veckor gamla och sååå söta!:* namnen blev : Ettan och Adidas:D

Av Moa Mattsson - 4 juli 2012 12:06

vad har man rubriker till?:Pnyss kommit in typ, tränat Wilma:D häll på i 47 minuter!:)<33men hörrni ni, bloggar mer sen!

Av Moa Mattsson - 4 juli 2012 07:43

dålig bloggning IGEN, men denna gången beror det på att vi ej har haft nån täckning här ute på landet! igår red jag iaf både wilma o ester, utvärdering: W: red mkt volter m.m , ställde innåt o böjde osv.. DET GICK KANON BRA! min lilla Ängel<333333

E: red i western sadel + westernträns, gick dock inte LIKA bra som med Wilma, Ester sprang med huvudet nån stans uppi molnen, hon nöp om bettet o drog iväg ibland på ena långsidan osv... men ibland går det inte alltid så bra! idag rider jag nog båda 2, det blir dressyr med wilma o markarbete med ester!

:)

förresten, JAG SKA FÅ ETT LITET MARSVIN!:D elle, min lillebror o jag ska få de tillsammans:)

åker på lördag o köper ett i stan!:)

i morgon drar jag till victoria o vi ska gå på konsert på kvällen!;DD<3

aa, det var det iaf.. bloggar mer sen, (om det funkar då vill säga.................)

Presentation


Hej! följ gärna min blogg. den handlar om mig och mina underbara hästar Wilma och Ester!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards