hestmupp

Alla inlägg under mars 2012

Av Moa Mattsson - 31 mars 2012 16:26

jepp, kom typ nyss hem, red i nästan 50 minuter! mer om det ikv. puss

Av Moa Mattsson - 31 mars 2012 08:43

bästa:

hästen? Wilma

ponnyn? helt klart Sofus!!

maten? tacos..?

vännen? mååååånga! jag räknar upp nåra: jessica, amanda, arleena, aa, många fler!


senaste jag:

åt? nyss..

drack? nyss..?

träffade? mamma..?

sov hos? mig själv typ..


min favorit:

ras? hmm.. svårt, vi kör på .. äh, skit i den frågan!

ålder? haha, 14? :P

hund? MIDAS!


sötaste:

personen? måånga!;)

hästen?WILMAAA!

ponnyn? svårt, Sofus/Cirutti

hunden?midas/gucci!

tjejen? jaruu;)

killen? !


Senast jag:

sov? i natt?

kramades? igår kväll..

var ute?för 3 timmar sen typ..


jäpp... liiiiv!

Av Moa Mattsson - 31 mars 2012 08:38

fick nåra mail genom facebook o nåra kommentarer här om att jag skulle ha en this or that! här kmr den! (för er som inte vet, så är den FETA texten det jag föredrar!)


Hoppning/gymkhana

Nellie B/nicholai hollesen.

valack/hingst

gymkhana/Western

jeff/oliver

WILMA/cerutti

jacob ling vannerus/nicholai hollesen.

vinter/sommar.

det var bara några, fler kmr ikv! :)

Av Moa Mattsson - 31 mars 2012 08:35

ni läste rätt! det har SNÖAT! FUCK! jävla fittsnö! okej, inte dum nu Moa! luuugn!

okej, hejsan! :)

idag har jag å mammsii haft utsläpp, mockade även då!:) senare idag ska jag åka ner och rida ut en sväng, eller om det blir på ridplanen, vi får se ;) <3

idag hade jag tänkt träna traven och galoppen lite!! :)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas längesen ja tränade galoppen nu! :) jag har mest bara "busgalopperat" elle va man ska säga! :)

nu ska jag gå!/ pusshäj

Av Moa Mattsson - 30 mars 2012 20:13

Red idag efter skolan! <3 Wilma var huuuuuur duktig som helst! allt bara klickar till och sen går det huuur bra som hällst!

förresten, idag på skolan så fick alla tjejer vaccin, mot livmoderhalscancer, eller, det var frivillit! jag tog den... vem fan vill få cancer licksom?

idag red jag ju på vägen, men red oxå förbi Monens grav en snabbis, kan ju erkänna att en o annan tår kom... lilla killen, han galopperar nu mera på trapalandas evigt gröna ängar, och han är frisk, enda trösten liksom, <33 tänker så när det känns som värst.. puss Monen! tänker på dig varje dag! du är saknad av många, ska jag räkna upp alla..? det blir svårt, tar bara några av alla: Mamma, pappa, zacke, anna b, anna a, kickii, jessica, amadeeuus, lina, anna abrahamsson (din medryttare), och mååånga fler! lilla killen, varför DU? av alla MILJONERSTVÅTUSENETTHUNDRASJUTTIOTRE hästar, så valde gud dig, den gud älskar, dör ung, <3

snart 5 månader sen, <3

puss/ moa

Av Moa Mattsson - 28 mars 2012 20:17

besök gärna en söt, och cool tjejs blogg!! www.rebbanpersson.bloggplatsen.se , grymt fin brud,!!! <3 <3 bloggar bra, väärldens finaste blogg , enligt mig!! <3

Av Moa Mattsson - 28 mars 2012 20:11

ni läste räääätt! ;) haha, nerå :P

nyss kommit hem från stallet, har som sagt haft insläppet idag!   <3 wilma e såååååå söt, kmr galopperande i hagen och gnäggar när jag kommer! :') <3 awwii.. puss, uppdaterar er seeen!

Av Moa Mattsson - 28 mars 2012 16:30

ja, exakt, hur hittade DU hit till min blogg? skulle va kul å veta ;) :)

Puss loverz/ Moa?

Presentation


Hej! följ gärna min blogg. den handlar om mig och mina underbara hästar Wilma och Ester!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards