hestmupp

Alla inlägg under juni 2012

Av Moa Mattsson - 28 juni 2012 08:21

några saker ni säkert INTE visste om mig:

1. jag är allergisk mot: Timotej, Hund, Katt, Häst och Björk! jag har alla djur jag är allergisk mot ! (jag känner ingen allergi)haha!!<3

2. jag ÄLSKAR att hoppa HÖGT med en häst!

3. jag ska på ridläger i sommar, då ska jag ta med mig BÅDA mina hästar!

4. jag har strl. xs på nästan ALLT , ändå  så är jag ganska lång

5. i love my brothers<33

6. Min förebild inom ridsporten är Rolf-Göran!<33333

7. jag älskar Norskar! (haha ? )


Av Moa Mattsson - 28 juni 2012 08:15

Hejsan! sorry för shiiiiita dålig uppdate här på bloggen!

mkt har hänt sen sist;

1. jag har fyllt 13.

2. jag har fått en till häst.

3. jag har fått en kompis

4. jag har tappat en kompis.'

5. jag har sett en björn med unge när jag varit ute o ridit.

6. jag har inte ägnat ett lillfinger åt bloggen!

haha!;D

sen idag blir det jue till att rida mina pållar!

<3 Love <3

from. nu LOVAR jag att uppdatera er iaf 2-3 ggr per DAG! it's true..

xoxo/Muua


Av Moa Mattsson - 15 juni 2012 22:29

Hej! eftersom jag INTE har NÅNTING att blogga om just nu så skriver jag en önskelista, de e ju bara 9 dar kvar tills jag fyller 13!:D

härr kommer mina "önskningar":

1. ett schabrak.

2. ridvantar.

3. pengar.

4. KLÄDER!! alla sorter..

5. ridbyxor.

6. en Iphone. (hehe..)

asso, vet inte va jag önskar mig faktist.. :/

men lite sådär!:D

hoppas jag får ALLT nudååh;)

haha, hoppas kan man ju alltid!;)

i morgon åker man till strömsund och hämtar wilma, sen åker mamma o hämtar ester, så håller jag wilma sällskap under tiden!

puss hääj!<3333

Av Moa Mattsson - 15 juni 2012 11:16

ja, kan man säga mer?:D SOMMARLOOOOV!<3<3<3<3<3

är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad o taggad!

skriver mer sen, bjur på en glabild, nytagen!!<33  


Av Moa Mattsson - 13 juni 2012 06:43

Hej alla där ute som nu sitter bakanför dessa enormt spännande skärmar!

idag äre ju skola (suck... -.- )

och imorgon likaså..

men på fredag, DÅÅ JÄÄVLAAR!;d;d;d

jag går ut 6.an nästa år börjar man 7.an, detta kommer hända i sommar:

1. jag ska på världens roligaste ridläger!!

2. många långa o fina uteritter, därav med viciticitoria!<33

3. jag fyller 13..

4. jag SKA, jag MÅSTE till Enköping!

5. jag har som mål att hoppa 1 meter med Ester.

6. dunder

7. yyyyraan

o massa meeeer!

haha, lol, visste ni att Thomas DiLeva kmr till dunder? :'D faaan, ja ska dit o ha en skylt: ALLA SOM HATAR THOMAS DILEVA, GILLA! eller nå sånnt, coolt vaah?;) haha, nerå..

nu äre schooltimee, herrå!<333333

Av Moa Mattsson - 12 juni 2012 19:50

börjar fundera på om jag SKA gå på skolan imorn eller ej ?

har nå konstig känsla i kroppen, o e snorig, men de blir nog skolan ändå, har ju faktist skåptömmning m.m

en god natts sömn gör nog susen!

ska va duktig flicka o gå å lägga mig vid9!;D haha, fast d kommer aldrig bli av, snarare vid 10.. de e nog tidigt, :p

o gå upp 06.30 i morgoooon... :'o<3

efter skolan drar jag antingen hem eller ner till stallet o kik åt hästarna en sväng, :D <3 wilma får vila denna vecka ut, sen blire sommarlov o jag kööör pååå!;D<3

efter sommren ska ni få se på vältränad, asso.. både häst o ryttare!;)<3

Wilma e de ju bara tuta o köra med, hon e ju i kondition, men Ester då? kanske ni tänker ?

jo, Ester kommer jag börja longera o rida lite lätt markarbete!

MEN även fast jag har Ester i sommar OCKSÅ, så kommer jag ju satsa ALLT på Wilma! asso, jag rider båda 2, men Wilma e ju trotts allt min lilla snutta!:') <3

shiiit, vart ska jag he alla mina grejjor som finns i skåpet?!?! den tanken slog mig nyss!!!!!

aja, de går nog, fick ja in de så får ja ut de!;D

nu skaja gå, hejdåå.. <33


Av Moa Mattsson - 12 juni 2012 14:34

 

Av Moa Mattsson - 12 juni 2012 13:49

yahooo! tror jag börjar piggna på mig!    ÖÖÖVERLYYCKLIG!

e hemma idag, men i morgon så går jag på skolan, som de ser ut nu!:D

ikväll åker jag o mamma ner till stallet för att kolla till wilma, imorgon ska jag rida! :D :D

och på fredag flyttar vi ut på storhöjden! :D :D :D det ligger ca. 1,5 mil från strömsund!

på lördag flyttar vi ner hästarna till storhöjden!:D

Wilma o Ester!

För er som inte vet vem Ester e så kan jag ju ta lite snabba fakta:

Ester är ett nordsvenskt sto, travare, hon är riden sedan lääänge, o jätteduktig i hoppningen! typ 20+ år , och väldigt gullig! ;3

haha, de va ju lite kort om ester, ni kommer få höra mer om henne under sommaren!;))

aja, nu skaja inte tråka ut er nå mer, bloggar mer sen typ.. ciaoo!

Presentation


Hej! följ gärna min blogg. den handlar om mig och mina underbara hästar Wilma och Ester!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards